tuan hakim yang bijak: hai ! bil letrik sampai RM 100 sebulan. saya dengan orang gaji, duduk area bandar lagi, baru RM 60 sebulan...aircond 24 jam on.

aku yang berwajah sayu: betul tuan, tak tipu punye..memang RM 100 sebulan.. paling rendah pun 90..tu pun kad dang kad dang.

tuan hakim yang bijak: saya aircond dua, peti ais besar, org gaji lagi..baru 60..betul ke awak nih ?

aku yang berwajah sayu: tapi tuan hakim, setahu saye,rate api untuk rumah, bukan ditentukan berdasarkan area dan orang gaji.

tuan hakim yang bijak: ( angkat kepala ..senggeh.. )

pembantu mahkamah yang ngeri semanjang: ( paling muka ke kiri dan gegar-gegar badan, tahan nak tergelak)

aku yang masih berwajah sayu: ( buat muka serius giler )

- posted on my facebook under title -
Kesah Benar-Tuan Hakim, Orang Gaji dan Bil Api

1 comments

  1. Sky Before Pinky // March 29, 2011 at 10:05 AM  

    adesss..KBKK..betul.. tapi best lah cam banayak info jer dalam blog awak nie.. nak follow.....selalu updated ek..

    ::salam ziarah kembali

Labels