8 comments

  1. TK // June 10, 2010 at 9:12 AM  

    Sedehnya tgok gambar2 tu..Dats why as Muslims kita kene aware kezaliman mereka itu..mmg kejam..janganlah kita bagi peluang pd mereka walau sekuman apatah lagi besengkokol dgn dorang..

  2. cikTi // June 10, 2010 at 1:58 PM  

    luruh jantung tengok adik2 xbersalah menanggung derita mcm tu..

    israel mmg x pernah puas..

  3. rt // June 11, 2010 at 1:28 AM  

    tapi tu lah kan, bila hanya rakyat macam kita ni je yang bersimpati, tak mengerunkan yahud tu, alangkah baiknya kalau pemimpin negara Islam samada dia raja, perdana menteri mau pun presiden yang bersimpati dan berani ke depan, tentu lebih jitu bantuan yang boleh diberi.tk TK.

  4. rt // June 11, 2010 at 1:33 AM  

    Dia orang memang tak takutkan sesiapa rasanya, ialah nabi pun nak dibunuhnya masa dulu. Runding dengan dia org ni tak guna, perang je rasanya jawapannya, tapi dah pemimpin semua tak nak bersatu. sayu hati tengok betapa daifnya keadaan kehidupan di sana masa ni. Mereka benar-2 terduga, semoga mereka benar-2 tabah, sedara se islam mereka (pemimpin) tak boleh diharapkan lagi.

  5. GadisBerstokinBelang // June 12, 2010 at 5:27 AM  

    nak tengok. dah byk kali cube.
    tapi tak boleh.
    tak sampai hati.
    kejamkan.

    sangatsangat kejam.

    syaitan pon agaknye tabik kat terrorist mcm diorang.

  6. rt // June 13, 2010 at 1:22 AM  

    Syaitan terdiri dari manusia dan jin, so dia org ni setan la rasanya, kalau manusia ada hati perutnya. tk GadisBerstokinBelang

  7. NENSA MOON // June 13, 2010 at 1:20 PM  

    Masya Allah...!!
    Tak tahan rasanya aku menyaksikan keganasan Israel ini... kasian sekali saudara2 kita yg sangat menderita di sana, terutama anak2 itu...
    Semoga mereka senantiasa diberikan ketabahan dan ketawakalan... karena sesungguhnya Allah tidak tidur...
    Setan-setan Israel itu pada saatnya akan mendapat pembalasan-Nya...

    Hanya doa dan air mata teriring buat saudara2 kita di Gaza...
    God bless you all...

  8. rt // June 15, 2010 at 7:15 PM  

    sama-samalah kita berdoa agar saudara seislam kita di palestin terlepas dari derita yang tak terperi hebatnya itu. terima kasih Nensa Moon. Saya pun terharu melihat nasib mereka. Mungkin andainya negara kita bersebelahan dengan Israel, kita juga mungkin akan ditimpa nasib yang sama.

Labels